Întrebări și răspunsuri despre Okcredit
Te întelegem, orice decizie financiară are nevoie de o informare temeinică. Avem dreptate? Hai să descoperim împreună răspunsurile principalelor întrebări legate de produsul Okcredit.
Despre creditul rapid Okcredit
Okcredit este o companie care acordă persoanelor fizice finanțare 100% online, sub forma unei linii de credit.
Sumele pe care le poți accesa sunt cuprinse între 200 si 3000 de lei, pentru o perioadă de 5 ani. În urma completării formularului online și a înregistrării cererii de credit, solicitarea ta este analizată și primești răspuns în cel mai scurt timp posibil.
Produsul de finanțare oferit exclusiv online de catre Okcredit este linia de credit de tip revolving, cu sume cuprinse între 200 si 3000 de lei, pentru o perioadă maximă de 5 ani.
Am putea spune scurt, foarte simplu! Cu ajutorul calculatorului aflat pe pagina principală va trebui să selectezi suma dorită și să apeși butonul “Vreau credit acum”. Urmează apoi pașii din formularul de înregistrare online, transmite documentele necesare și asteaptă răspunsul nostru.
O linie de credit este de fapt un credit de nevoi personale. Linia de credit de tip revolving face referire la faptul ca odată rambursată o anumită sumă de bani, aceasta redevine disponibilă în contul tău, pentru a putea fi reutilizată.
Iată doar cateva dintre motive:
- Aplici din confortul casei tale - pentru a obține un împrumut nu este necesar să te deplasezi, totul este 100% online.
- Oferim support - suntem disponibili pentru a-ți acorda asistența de care ai nevoie.
- Suntem foarte rapizi - fără timp pierdut, fără birocrație excesivă, banii pot fi disponibili în decursul aceleiași zi.
- Oferim flexibilitate - ai propria ta rezervă de bani, suma aprobată este valabilă o perioadă de 5 ani.
- Siguranță - îți protejăm datele și asigurăm confidențialitate deplină.
Despre înregistrarea clientului
Pentru a solicita un credit rapid online, este suficient să apeși butonul “Vreau credit acum” aflat pe pagina noastră www.okcredit.ro.
Crearea contului se face cu ajutorul unei adrese de e-mail și o parolă aleasă de tine. Dacă ești deja clientul nostru și dorești acces la informațiile contului tău, accesează direct butonul “Contul meu”.
Poți deveni clientul nostru și poti obține o linie de credit de tip revolving dacă ești cetățean român, ai peste 20 de ani, un venit stabil din salariu, pensie sau PFA și un cont și card bancar curent.
Pentru ca solicitarea ta de credit să poată fi analizată, ai nevoie doar de documentul de identitate (buletinul) și o poză selfie cu buletinul în mână. Acestea se încarcă direct în contul de client Okcredit, la secțiunea “Documente”.
Despre primirea împrumutului
În urma completării informațiilor din formularul online și a transmiterii documentelor necesare, cererea ta intră în analiză. Factorii care stau la baza deciziei de creditare sunt analizați în conformitate cu normele interne ale Okcredit și țin cont de situația ta financiară actuală.
Odată ce ai semnat contractul de împrumut, viramentul banilor se efectuează instant. În unele situații, este necesar să ții cont de programul de procesare plăți al băncii tale.
Pentru a-ți spori șansele de aprobare a unui împrumut, este necesar să ne oferi informații corecte și complete despre situația ta financiară. În cazul în care ești deja clientul nostru, trebuie să ai un istoric de plată pozitiv în ceea ce privește sumele datorate.
Pentru că știm că timpul este important pentru tine, îți punem la dispoziție cea mai rapidă modalitate de încasare a creditului online: direct în contul bancar. Pentru a evita întârzierile, te rugam să ții cont că IBAN-ul completat în formularul de credit să fie corect.
Semnarea documentelor contractuale se face exclusiv online. Pentru confortul tău, oferim posibilitatea ca documentele să fie semnate la distanță, în manieră electronică. Detaliile despre semnare le vei găsi în cadrul unui e-mail, în momentul aprobării cererii de credit.
Okcredit încurajează creditarea responsabilă, de aceea, recomandarea noastră este de a nu împrumuta mai mult decât ai nevoie, pentru a evita orice îndatorare excesivă. Linia de credit poate fi folosită pentru orice nevoie urgentă, pentru situațiile în care rămâi fără bani până la salariu sau pensie, pentru reparații electrocasnice, plata diverselor facturi etc.
Despre rambursare
Scadența împrumutului tău este lunară și va fi aleasă de tine. De asemenea, odată ce începi să utilizezi din plafonul aprobat, vei primi un extras de cont lunar în care vei găsi indicată și data scadentă fiecărei rate. Avantajul tău este că vei putea alege dacă să plătești doar suma minimă sau suma necesară pentru reîntregirea liniei de credit.
Pentru că ne dorim ca întregul proces de rambursare să fie simplu și relaxat, punem la dispoziție mai multe modalități de plată:
- Rambursare automată la data scadentă
- Plata online cu cardul bancar, din contul de client Okcredit
- Transfer bancar către unul dintre conturile indicate de Okcredit
- Depunere numerar la orice bancă sau ghișeu bancar, în contul de rambursare Okcredit, deschis la BCR: RO92 RNCB 0072 1715 4796 0013
Partea frumoasă este că la fiecare dată scadentă ai libertatea de alege ce sumă să rambursezi: fie minimul de plată, fie suma consumată integral până la momentul respectiv. Altfel spus, poți acoperi parțial sau integral suma necesară pentru reîntregirea creditului tau.
Pentru a inchide linia de credit va fi necesar sa faci o solicitare prin email la [email protected] sau telefonic la 0375.395.053. Inchiderea imprumutului presupune achitarea sumei totale pe care o datorezi la acea data.
Alte intrebari
În cazul în care nu deții o adresă de e-mail, îți sugerăm două dintre cele mai utilizate platforme de e-mail:
Gmail Creați Contul dvs. Google
Yahoo Creați Contul dvs. Yahoo
Este suficient sa accesezi unul dintre link-urile de mai sus si sa urmezi instructiunile paginii. Pentru asistenta, ne poti contacta la 0375.395.053.
Codul IBAN poate fi găsit în extrasul de cont, în profilul de Internet Banking sau contactând banca la care deții contul.
Serviciul nostru de suport clienți îți stă la dispoziție oricând ai nevoie! Ne poți contacta fie:
- Telefonic: la numarul 0375.395.053
- Email: [email protected]
- Formular contact
Oriunde. Oricând. Online.